Friday, February 17, 2012

Rasa Macam . . . . . . ):

Hyee all ! Just nak luah rasa sedih :(
Entah kenapa dia dah tak macam dulu ,aku rasa macam dah kehilangan orang yang aku pernah ada dulu tuh. Yaa,dia tak rasa camtuh ,aku ja yang rasa . Dia macam layan aku centu centu ja. Perempuan selalu ada 6ixth senth kan ? Aku rasa macam dia terpaksa ja mengaku sayang aku . Tapi ,cena pon, hati aku kuat ja kata dia betul betul sayang aku.

Harini,malam, dalam jam 8 p.m lebih lebih sikit tuh aku text dia ,haa lagi satu! Memang aku ja ka yang ingat kat dia ? Memang aku sajaa ka yang kena cari dia ? Dia ? Just relex ja ? Macentu ? Ya Allah ,tolong la ! Aku sayang dia kot ,aku takkan sakitkan hati dia dah . Buktinya ,aku terima dia SEADANYA ! Walaupun dia duk kta dia tak pandai la apa suma lahh . Aku tetap sayang dia ! Sayang dari hati yang ikhlas, bukan memandang hanya pada kebolehan seseorang .

Berbalik kepada cerita ,aku text dia .Then bla..bla..bla.. Kitorang hampir bergaduh ,senang kata gaduh dah pon .Boleh dia kata ceni kat aku ,"Awat? Marah? Pi la post kat FB kata sy ni jahat ,pi la mengadu kat Izzah."Ya Allah ,sumpah tak terasa teraaa mana pun la kan ? Humm . Lagi kuat instinct aku kata dia dah tak sayang aku macam dulu !

Ini adalah benda yang aku teringin sangat nak cakap straight kat dia :

"Awak,kalau awak dah tak boleh nak sayang saya,tolong , jangan bagi harapan kat saya. Saya betul betul sayangkan awak, tak penah ada orang lain pun pernah dapat kedudukan seperti awak dalam hidup saya.Awak sorang ja yang dapat.Tapi semua kenangan manis tentang kita telah berlalu.Awak dah jadi makhluk Allah yang lain!Saya dah kehilangan awak.Saya tak halang awak nak ada orang lain sekalipun,tapi tolong jangan bagi saya harapan ye wak?Saya tanak kesedihan sorang sorang.Satu ja yang saya mintak,kalau awak dah tak boleh terima saya,izinkan saya untuk terus menyayangi awk.Walaupun hanya dari jauh."

Tapi belum ada keberanian la untuk itu.Humm . Kalau dia baca post ni sekalipun , belum tentu penting bagi dia . Tapi, sekiranya awak baca, inilah perasaan saya buat masa sekarang . awak kata la apa pun,saya terima dengan rela hati.

Saya sayang awak sesangat ! Awak jaga diri baik baik ,saya tak boleh nak jaga awak sebab awak dah tak bagi peluang tuh untuk saya.

0 comments: