Friday, February 3, 2012

Post Tengah Malam :)

Kengkawan , hati kite dah rasa kosong je sekarang .Hilang semua apa yang kite rasa sebelum nihh . Dengan YOU pon dah rasa macam hilang segala rasa :( Adakah hati kite nak mati lagi buat kali kedua ? Maybe lah kan ? Humm .Kite nak ucap taniah la kat Twinny-2 kite, diorang dah bahagia sesangat sekarang nih .Sorang dah memang bahagia ,sorang lagi pulak dah dilamar tadi siang .Dalam wayang lagi tuhh ! Untung lah kan ? Tak macam kite yang sedang kesunyian nihh . hmmm . Sampai sini jela ,malas nk pikir ,sedih :(


Melepaskan hati pergi :(



P/s : Hidup tak selalu gembira , sentiasa ada panas dan mendungnya .

0 comments: